Vraag en Antwoord
V: Ik heb e-tickets gekocht, moet ik die uitprinten of mag ik ze op mijn mobiel laten staan?
A: Ze kunnen geprint worden (niet vergeten ze mee te nemen!) maar ze mogen ook op een mobiele telefoon blijven staan. Wanneer de streepjescode maar goed zichtbaar is, die moet gescand kunnen worden.
V: Ik heb e-tickets gekocht maar kan ze niet meer terugvinden, kan ik ze nog een keer ontvangen?
A: Jazeker, ticketbureau Paylogic heeft een ‘Lost Tickets’ service.
V: Kan ik op een passe-partout samen met iemand anders naar binnen, op dezelfde dag?
A: Nee, helaas is dat niet mogelijk. Een passe-partout is een meerdaagse kaart, voor één persoon die op meerder dagen de beurs wil bezoeken.
V: Ik wil de Handwerkbeurs in Houten bezoeken maar ik heb een rolstoel nodig, zijn deze aanwezig?
A: Jazeker, de organisatie beschikt over 10 rolstoelen die uitgeleend kunnen worden. Raadpleeg deze pagina om te reserveren, er zijn geen kosten aan verbonden.
V: Ik ben standhouder maar ik kan maar drie dagen aanwezig zijn, mag dat?
A: Nee, de beurs duurt vier dagen en alle dagen dienen de stands bezet te zijn. Wij vinden het niet netjes dat bezoekers en omringende standhouders lege stands tegen komen.
V: Zijn er pinautomaten aanwezig op de Handwerkbeurs?
A: Nee, de Expo hal in Houten heeft helaas GEEN pinautomaat meer in de inkomsthal. Er zijn vele standhouders waar u uw aankopen kunt pinnen. U kunt toegangskaarten ook pinnen bij de kassa.
V: Ik ben standhouder, kan ik wat aan de standwanden ophangen?
De wanden van de standaard standbouw zijn van wit kunststof. U kunt hier plakband op gebruiken, mits deze gemakkelijk te verwijderen is. Er mag niks worden aangebracht dat schade aan het kunststof veroorzaakt. In de rail boven op de wand kan ook een s-haak of museumhaak worden gehangen. Daaraan kunt u iets ophangen, of met een touw/koord/ketting dingen gaan ophangen.
V: Ik heb een ticket voor een workshop geboekt. Moet ik een entreekaart kopen?
A: Ja, de workshopticket geeft alleen toegang tot de betreffende workshop. Daarnaast moet u nog een toegangskaart voor de beurs kopen.
V: Ik heb de catalogus voor de vorige beurs ontvangen, moet ik mijn gegevens nu opnieuw opgeven?
A: Nee, dat hoeft niet. De catalogus wordt niet meer toegezonden, u kunt een exemplaar van de plattegrond afhalen op de beurs.