◀︎
▶︎

Vraag en Antwoord

V: Ik heb een e-ticket voor donderdag gekocht, maar nu kan ik niet op die dag, mag ik de ticket ook op een andere dag gebruiken?
A: Ja hoor, de e-tickets zijn te gebruiken op een dag naar keuze.

V: Ik heb e-tickets gekocht, moet ik die uitprinten of mag ik ze op mijn mobiel laten staan?
A: Ze kunnen geprint worden (niet vergeten ze mee te nemen!) maar ze mogen ook op een mobiele telefoon blijven staan. Wanneer de streepjescode maar goed zichtbaar is, die moet gescand kunnen worden.

V: Kan ik op een passe-partout samen met iemand anders naar binnen, op dezelfde dag?
A: Nee, helaas is dat niet mogelijk. Een passe-partout is een meerdaagse kaart, voor één persoon die op meerder dagen de beurs wil bezoeken.

V: Ik wil de Handwerkbeurs in Zwolle bezoeken maar ik heb een rolstoel nodig, zijn deze aanwezig?
A: Jazeker, de organisatie beschikt over 10 rolstoelen die uitgeleend kunnen worden. Raadpleeg deze pagina om te reserveren, er zijn geen kosten aan verbonden.

V: Ik ben standhouder maar ik kan maar drie dagen aanwezig zijn, mag dat?
A: Nee, de beurs duurt vier dagen en alle dagen dienen de stands bezet te zijn. Wij vinden het niet netjes dat bezoekers en omringende standhouders tegen een lege stand aan moeten kijken.

V: Zijn er pinautomaten aanwezig op de Handwerkbeurs?
A: Ja, de IJsselhallen heeft een standaard pinautomaat in de hal. Tevens zijn er vele standhouders waar u uw aankopen kunt pinnen. U kunt niet pinnen bij de kassa.

V: Ik ben standhouder, kan ik wat aan de standwanden ophangen?
De wanden van de standaard standbouw zijn van wit kunststof. U kunt hier plakband op gebruiken, mits deze gemakkelijk te verwijderen is. Er mag niks worden aangebracht dat schade aan het kunststof veroorzaakt. In de rail boven op de wand kan ook een s-haak of museumhaak worden gehangen. Daaraan kunt u iets ophangen, of met een touw/koord/ketting dingen gaan ophangen.

V: Ik heb een ticket voor een workshop geboekt. Moet ik een entreekaart kopen?
A: Ja, de workshopticket geeft alleen toegang tot de betreffende workshop. Daarnaast moet u nog een toegangskaart voor de beurs kopen.

V: Ik heb het beursmagazine aangevraagd maar niet ontvangen, kan ik het alsnog ontvangen?
A: Het magazine voor de Handwerkbeurs Zwolle 2018 valt op 2 februari 2018 in de bus wanneer u het heeft aangevraagd of wanneer u het in 2017 ook heeft ontvangen. Het magazine wordt in één keer verzonden via Sandd, het is niet mogelijk om magazines los te versturen. Het is een gratis uitgave, u mag het zien als een service van de Handwerkbeurs. Het zou veel te kostbaar zijn om magazines via de losse post te versturen. U kunt uiteraard wel een magazine meenemen wanneer u de beurs bezoekt.

V: Ik het heb magazine aangevraagd, wat is de reden dat ik het niet ontvangen heb?
A: Er kunnen allerlei redenen zijn waarom de post niet aankomt. Er kan wat fout gegaan zijn bij de invoer van uw gegevens, u kunt een typefout hebben gemaakt, wij kunnen een conversiefout hebben gemaakt, er kan wat fout gaan bij Sandd voorafgaand aan de verzending, er kan wat fout gaan bij de bezorging. Kortom, er zijn veel schakels in het proces voordat het op de deurmat ligt. We zijn allemaal mensen en iedereen kan een foutje maken. Het spijt ons wanneer u het niet ontvangen hebt, we raden u aan om uw adresgegevens op beurs achter te laten bij de infobalie, of vanaf mei 2018 het formulier op de website nogmaals in te vullen.

V:  Ik heb de beurskrant voor de vorige beurs ontvangen, moet ik mijn gegevens nu opnieuw opgeven?
A: Nee, dat hoeft niet. U ontvangt de volgende uitgave automatisch. Tenzij u verhuisd bent, dan kunt u de wijziging (met vermelding van uw oude adres) even doorgeven via e-mail.